Do you remember when.

Sådärja! Efterrätten är i ugnen och bakbehovet stillat. Egentligen så hade jag inte alls tänkt slänga ihop det jag gjorde, utan första tanken var en citronpaj. Den planen fick dock bytas ut mot en ny, kladdkaka, eftersom jag saknade ingridienser och det skulle ta sån tid. Plan 2 byttes snart ut med och det blev en plan 3. Hur det blir, eller ens vad det blir får vi se, men det är skoj att prova något nytt!

Den senaste veckan utan uppkoppling har fått min att inse hur överskattat detta egentligen är. Nu menar jag inte bloggandet, utan allt som händer här på nätet. Hur många timmar tillbringar man egentligen på facebook på en vecka? Onödigt många. Och ja ska säga er, att jag har klarat mig finfint utan en endaste. Eller okej, jag har smugit in på skolans datorer då och då, men det är liksom lagom. Man behöver inte mer än en kvart varannan dag för att hänga med, jag lovar. Hur som helst så tror jag att detta kan bli början på något nytt, ett mer datafritt liv. Ett liv där jag kan lägga fokus på pluggandet och sedan något mycket bättre, att göra ingenting alls i varma tjocksockar.


Eller så blir det precis som innan the breakdown, men det hoppas jag verkligen inte..
Men blogga, ja det ska jag nog klara av!
Pusslove.


Vissa nätter kommer du tillbaka till mig. Då är allt som förut. Som då. Som innan.
Och ibland är det precis vad som behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0