Onsdag.

God morgon!

Blev glad när jag tittade ut genom fönstret i morse, sol! Dock ingen vidare värme, än, men sommaren känns på något sätt inte lika långt bort. Längtar tills det blir stadig värme. Då man kan ta med sig vännerna, ta båter och åka ut till någon trevlig strand, eller bara sätta sig i hamnen och äta glass. Att kl 10 på morgonen ta plats i en solstol på baksidan, läsa en tidning och äta vattenmelon till frukost.

Jag kan inte fatta att det är midsommar till helgen. Jag tycker man brukar vara ledig i flera veckor innan det är dags att klä midsomamrstången. På torsdag, eller fredag, åker jag med familjen upp till Piteå i alla fall, det gör vi varje år! Vi tillbringar helgen hos mormor och morfar, de har sommarstuga där. Eller stuga och stuga, de bor där från maj till typ oktober. Det blir kul i alla fall, man får sånna minnen när man kommer dit. Alltid samma visa varje år.

Har funderat och kollat runt lite mer ang. namnbytet. Jag tror att jag kan byta namn på denna blogg, och slippa göra en ny. Men jag är inte säker. Jag har i alla fall bestämmt mig att prova, och se vad som händer. Men eftersom jag gärna vill behålla er som läsare tänkte jag avvakta några dagar, tills ni lägger det nya namnet på minne (OM DET NU GÅR ATT BYTA).
Så OM jag byter någon dag här i veckan, kommer jag då blogga från ericalundberg.blogg.se

Hoppas bara att det inte är upptaget, det vore för typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0