Hjälp!

Jag börjar få lite ångest över hela bloggbytar-grejen. När jag tittar på Musicboxen nu ser jag hur rosa och gullig den är. Visst är den?
Den nya som jag håller på att fixa iordning nu är så vit och tråkig, inte alls samma känsla. Jag vill ju byta, det vill jag, men mest för namnets skull. Jag har ju ändå bloggat här rätt länge nu, och det känns tugnt att lämna denna skönhet.

Men å andra sidan, vad babblar jag om? Det handlar bara om att byta blogg, är inte det en fis i rymden egentligen?
Det kommer ju vara samma jag, jag kan ju för guds skull gå in och göra den lika söt som denna. Fast vadå?, vaf är då vitsen.
Nej, sluta tjabba nu, detta kommer bli bra. Ut med det gamla och in med det nya!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Byt inte för fan, jar har ju lärt mig det här nu :P

2009-06-18 @ 20:28:52
Postat av: Anonym

Jag är en trogen läsare vart du än bloggar ifrån :D haha. Hur kommer det sig att du fick YTTLIGARE en till bärbar?

2009-06-18 @ 20:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0