Hemma igen!

Efter en helg i Piteå hos mormor och morfar är jag åter hemma i Själevad. Har haft en riktigt skön helg utan måsten, och utan internet. Ända sen vi kom upp i fredags har jag bara ätit och ätit, mat, fika ocg godis. Men det kan man väl unna sig på midsommar?
Tyckte faktiskt att midsommarmaten var ovanligt god iår, håller jag på att bli stor? Kommer ihåg att jag gillade den inlagda sillen särskillt mycket när jag var liten, men sen kom en period då den inte alls smakade, men nu var det gott igen, haha.
Mormor gjorde rabarberkräm varje dag till frukost, supergott!
Annars så har vi spelat spel, grillat, suttit ute i solen eller bara tagit det piano. Vädret var helt okej, kunde kanske ha varit lite varmare, men som sagt, helt okej! :)

Hur har ni haft det i midsommar? Bra hoppas jag.

Kastar in lite bilder från helgen senare, nu luktar det mat!
(Jag måste nog ha en hälsovecka i veckan, känns som omjag gått upp 5 kg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0