Hälsoveckan har börjat!

Jag hade så tråkigt tidigare ikväll, visste inte alls vad jag skulle hitta på. Orkade inte ringa till någon kompis, men hade inte ro att lägga mig i soffan heller. Bror och Anton bestämmde sig för att ta en joggingrunda, jag var inte sen att haka på.
Det gick dock inte som jag tänkt mig. Jag fick så otroligt ont i nedre ryggen, så sista biten blev en pina. Men men, jag hoppas att det beror på att jag suttit i bilden i flera timmar idag, och inte blir något bestående.
Jag ska verkligen ta tag i mig själv nu, börja träna mer, hela kroppen. Jag är taggad!

Nej, nu ska jag ta en dusch och sedan slagga. Ryggen pallar inte heller att sitta här mer, så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0