Att byta eller inte?

Jag har länge funderat på att göra en ny blogg. Ni som hängt med ett tag vet att jag från första början bloggade från "AnnaErica..", men gick sedan mer och mer övet till denna. Jag gillar faktiskt musicboxen, det ät inte det, men jag har insett att namnet är lite för komplicerat. Förut kunde man endast skapa "underbloggar" till sin första om man redan hade ett konto på blogg.se, men nu kan jag skapa en helt ny. T.ex. erica.blogg.se (bara ett exempel!).

Så, vad säger ni?
Ska jag stanna här, göra en ny eller ja, tell me :)?

OM jag nu bestämmer mig för att göra en ny, kommer jag göra hela designen å så klar innan jag lägger ut den, så slipper ni se någon random basic-design.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är nog fler som hittar dit om det är en mindre "kompliserat" namn :):)

2009-06-16 @ 19:13:56
Postat av: sara

jag tycker du ska heta ericalundberg.blogg.se lätt och enkelt och alla vet vems blogg det är :)

2009-06-17 @ 00:52:04
URL: http://saraeidenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0