Torsdag.

Hej!
Torsdag idag, och bli shockade. Jag tycker inte att denna vecka har gått snabbt, faktiskt inte. Känns skönt som tusan med helg snart, och jag hoppas verkligen på bra väder ----> steeek!
Blev ingen blogg igår, no time babes. Kom hem från skolan och affär´n vid halv 4, packade väskan och käkade en mindre glamorös måltid. Satte mig sedan på mopeden och brummade till ip, där bussen och resten av laget väntade, eller okej, jag var inte sist. Vi åkte i alla fall till Kramfors på match, och hur gick det då? Njaae, inte så bra. Vi förlorade med 3-1, surt!
Jag måste ändå säga att vi spelade bra, särskillt med tanke på att laget bestod av 5(?) A-lagsspelare, 4 B-lagsspelare, 5 95:or samt två mycket rutinerade spelare, dvs en 41-åring och målisen som jag inte riktigt har koll på åldern på, men 30-sträcket lär hon ha passerat.
Detta dvi. 3 lag har väldigt ont om spelare för tillfället, så vi gör det bästa av sitationen :)

Så dagen så lång, den har varit bra. Lämnde in de sista matteläxorna OCH tekniken idag, vilket betyder att jag endast har ett extraarbtee i biologi som ska in. En stor sten föll från mina axlar, och jag ser ljuset i tunneln. Våra lärare började även prata om avslutingen och sista veckan, ni anar inte hur mkt jag längtar! jag vill ha sommar nu! är så skoltrött att jag skulle kunna droppa ner och dö....

Sitter bara och degar nu, har träning vid 7, så jag ska nog börja fixa mat snart.
Ha en bra kväll, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0