Tisdag!

Måste bara börja med att önska min underbara vän Isabell grattis på födelsedagen, nu är du 16! :)

Ja, hej på er!
Nu är jag hemma från skolan, vår sista lektion (matte) blev inställd eftersom vi hade 100 minuters mattenationella imorse, som gick skapligt bra. Vill inte säga mer än så innan jag får veta resultatet, hehe. Dagen har verkligen gått superfort, kommer knappt ihåg vad vi gjort.
Idag kom även Elin med våra klasströjor som vi beställt. Ni vet sista året på högstadiet är ju stort, och att vi är nior och störst måste markeras! hehe.

Nu ska jag kila ner och hämta något att äta, fylla på med energi, så jag kanske orkar ta tag i någon matteläxa, jippie.
Sen ikväll innan 7 drar jag på träning, hoppas att regnet inte kommer tillbaka bara!


Ja, hm. inga komentarer.


Fram, humor. hahaha!


My beloved class!

Hare gott vänner!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha varför är bilderna spegelvända ? :p

2009-05-05 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0