Söndagssysslor.

Sitter och tittar på GG, missade början men jag tror jag överlever, hehe. Har även tagit en dusch, fixat naglarna (eller okej, det var mamma) och gjort en milkshake, men jag glömde mjölken, så jag antar att det blir en shake..
Är ganska trött, så jag ska nog försöka gå och sova tidigt, om jag kan slita mig från Söndagsparty med Filip och Fredrik. Men annars överlever jag det med, det är ju bara två veckor kvar till sommarlov och 10 veckors vila! Yeey!
Har bara ett litet problem kvar som jag måste lösa i veckan, skor till avslutningen. Har inte hittat de Perfekta än, och det är så svårt i denna lilla stad. Hoppas det ordnar sig, det brukar göra det.



Lackad och klar för veckan. Jag är så stolt över mina naglar, har aldrig lyckats ha dem så fina! :)

Ha en toppenkväll!
PoK E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0