Söndag.

Hej amigos!
Hur har ni det? Jag har det bra, känner dock hur paniken kommer smått krypande.. Jag har nämligen prov imorgon, atomfysik, vilket jag har noll koll på just nu. Känns bra, kul att jag väntar till sista minuten som vanligt.
Idag har jag bara slappat, varit hos Julia en stund osv.
Nu är helgen slut, men jag måste ändå säga att jag tycker den ha varit bra! Torsdagen och sista april var riktigt skoj, fredagen blev en dag för recovery (hehe), och igår var jag hos en kompis :). Vädret har även det mest varit på topp, jag har fått lite färg här och där, störtskönt!

Nej, om jag inte tar tag i no:n nu kommer miin natt bli ett helvete. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0