Söndag.

Det är helt otrolgt vilket väder vi har, idag med. Det har varit ca 30 grader hela dagen, och det är fortfarande så varmt att man kan ligga ute och sola, och svettas. Klockan är halv 5. Det är helt underbart, och jag har legat ute på en solstol hela dagen, med undantag för en timmas svalka inne för lunch mitt på dagen.
Dagen började med morsdagsfrukost för mammsen, det blir mycket firande i helgen! Eller egentligen var det bara en vanlig frulle med familjen, och ett litet paket till mamma. Hon fick ett halsband med röda pärlot som hon önskat sig, bara en liten grej eftersom hon fyller år imorgon, vilket innebär ännu en dag med firande. Partyparty! Nejrå, det blir bara familjen, släktens gjordes bort igår. Aja det blir nog kanoners!

Med middag i magen och solbränd näsa har jag gått in en stund nu, funderar på en dusch med. Måste smärja in mig med "After sun" med, om jag inte vill tappa halva min hud, glömde solskyddet igår, smartsmart. Min svennekropp är i och för sig ganska lätt att få färg på, och jag brukar endast "flagna" om jag brännt mig ordentligt.




Jag låter bilderna tala för sig själv.
Viss förklaring behöver nog ändå sista bilden. Min mage är inte Så sne, jag ligger konstigt, hehe.
Det jag vill säga är; Jag älskar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0