Söndag.

Hej allihopa!
Hur är det idag, har ni en bra och lugn söndag? Det har jag, bra och lugn alltså. Vakande sent idag, på tok för sent faktiskt. Käkade frukost framför tv:n och njöt av ensamheten då m o p var på golfbanan, och broder fortfarande sov. Sen tvättade jag och klädde på mig lite snabbt, och slog en pling till Sara som är hemma över helgen. Hon går skidgym i Sollefteå och därför inte hemma så ofta, lika så hennes tvillingsyster Malin som bor ännu längre bort nu för tiden. Jag saknar mina älsklingstvillingar!
Var där en stund i alla fall, men upptäckte till min förvåning två killar som delade soffa med henne när ja kom dit. Kul tänkte jag, inte alls pinsmant, nej nej. (Det var allså två kompisar som föjlde henne hit från Solle) Jaja, det är sådanda sociala situationer jag inte gillar, men jag äverlevde, hehe...

Har just ätit lunch, det blev grillad hamburgare som 99% av alla andra hemmalunchar under grillsäsongen. Det är finfint väder ute med, så jag funderar på att sola, blåser lite bara...

Nej, hör av mig senare. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0