Onsdag.

Tjohej!
Hur har ni det idag, lite blött som jag? Det har nämligen regnat idag, och som värst när jag hade satt mig på moppen påväg in till stan, perfekt. Jag såg ut som en dränkt katt och det kännes som om jag hade kissat på mig när jag kommit fram, verkligen kul.
Jag åkte i alla fall in med Julia, och vi var där i någon timme och sprang några ärenden. Ett stopp på Godishuset blev det med (som numera finns i övik), vilket jag har lite dåligt samvete för nu, hehe. Men wth, gott är ne´.

Nu funderar jag på att kontakta mamma, för att se om hon har planerat på att komma hem och göra middag, i år.

Ha det kung, xoxox.

(Och rebb, bilderna är spegelvända eftersom jag har en inbyggd webbkamera i datan, så då blir bilderna så, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0