Min fredagskväll.

Hej alla!
Hur hade ni det igår? Kul hoppas jag, som jag!

Som jag skrev så drog jag till Bellan, för att fira hennes födelsedag som ägde rum i tisdags. Det var jag, Bells, Cajsa, Sara, Elin och Rebecka. Vi fikade, pratade en massa, skitsnack som vanligt hehe, och spelade ett spel. Jag har kommit fram till att man inte blir så trött av något som en kväll men tjejgänget. Vet inte varför egentligen, men det kan ha och göra med att det ofta förvandlas till en hönsgårs, då alla ska överrösta varandra, men det är kul :)
Vi gick vid tolv, då jag jag föbi hos en annan kompis som bor precis brevid, och var där en stund.
TAck för kvällen alla, det var super!



Fick en "repuest" på denna låt igår, och det är klart att jag lägger upp den!
Jag gillar den själv väldigt mycket, skitskön!
- Lilly Allen, Fuck you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0