Måndag.

Tjohej!
Hur är det med er?

Med mig är det bra, bara lite träningsverk som får mig att känns mig som en gamal tant, men det får jag stå ut med, skylle mig själv. Dagen har varit helt okej, tröttsamt att vara tillbaka i skolan, men nu är det inte långt kvar, vilket känns muy bien!
Har inte gjort ngt alls efter skolan, kollat datan, käkat lite glass och bara varit. Så kommer nog resten av min dag se ut med, om jag inte ska bita tag i hemkunskapsarbetet om Italiens matkultur. Det är inte ngt stort arbete, bara lite info kort och gott. Så ja, vi får se om jag är en duktig flicka eller ej. känner på mig att det senare alternativet kommer gälla...


Har ni hört denna btw?
Vet inte vad jag tycker, nog inte riktigt i min smak. Känns som en typisk låt som blir en plåga...Men alla har sin åsikt, that´s true.
Svenne banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0