Lördag.

Ojojoj, vilket väder!
Shit asså, det har varit såååå varmt hela dagen. Kunde knappt vara ute mitt på dagen, och trots att jag bor precis vid vattnet fläktade det nästan ingenting.. Men jag klagar inte, tvärt om! Så underbart med sol och värme, sommar. Harbrännt mig på både rygg och armar, men det känns ganska bra, då vet jag att det tog ;)
Började alltså dagen med att ligga ute och pressa, från ungefär kl 11-2, najs! Eller nej, dagen började egentligen med födelsedagsfrulle för bror som fyller 19 idag. Det kom även lite släkt och så vid tre-tiden, så det blev en massa fika och smörgåstårtan som jag och mamma gjorde gled lätt ner i kistan.

Har varit hos Isabell nu ikväll, tillsammans med Sara och Julia. För att sammanfatta dagen kan jag säga; smoking hot! på många sätt ;)
Puss och kram, hoppas ni har det bra!


Den är hemmagjord, masterpice eller vad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0