Kväll.

Hej o hopp!
Läget gullrumpor?
Men mig är det alla tiders, har varit och tränat ikväll och just tryckt i mig lite frukt och turkisk yoghurt. Är magen glad, är Erica glad :)
Sitter och ser på "Spårlöst" i brist på annat, men det är ganska bra. Spännade att leta reda på en släkting, och hitta den med, utan någon som helst information i början. Undrar om jag har någon nära att leta reda på, fasst det hade jag nog vetat om i så fall. Tänk en bror eller syster, som mina föräldrar har adopterat bort för en herrans massa år sen, det vore ngt det!
Men jag ska nog vara supeglad att jag har alla mina nära här, och inte påandra sidan kontinenten. Och det är jag!

Ska snart gå och göra mig klart för natten, samt lägga fram kläder och saker jag inte får glömma tills imorn.
Det blr nog bra det. Kan behöva lite extra sömn i natt med tanke på att klockan blev över 12 innan jag kunde sommna igår. Suck-

Ha det bra, dröm sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0