Home.

Hej, puuh. Vart har min energi tagit vägen, någon som sett den?
Sitter och väntar på att klockan ska gå konstigt nog, jag som alltid har så mkt att göra! Jag vill att klockan ska vara nio, att tv:n ska visa DH och att en fet smoothie ska finnas i min hand.
Vad kan jag göra åt dessa tankar?
Jo, en smoothie kan jag gott göra mig, klockan får jag dessvärre lämna till verkligheten och låta den gå som den vill.. Jag kan ju i och för sig sitta här ett tag till, jag brukar sällan ha några problem med att fördriva tid framför datan.

Som sagt, något i magen vore greate. Men jag är en sån som gärna sparar det goda och myser extra till Desperate som börjar om 40 min. Älskar att sitta för mig själv (eller något trevligt sällskap, hehe) och mysa med ngt gott att äta.

Ha en superkväll, skäm bort er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0