Hemma igen.

Nu är jag hemma igen, det blev en ganska kort kväll. Jag är supertrött och ser verkligen fram emot sängen nu, det blev inte så mkt sova inatt. Jag delade säng med Isabell, som inte var helt 100 om man säger så. Cajsa låg på golvet och om någon vaknade, vaknade alla. Detta resulterade i att vi vakande 1000 ggr kändes det som, och då var jag nog ändå den som sov mest. Men vem är jag att klaga? Det är bara fredag för sjutton, helgen är ung.

När jag brummade hem fick jag åka slalom på vägen, för att undvika det flesta av alla miljoner grodor som finns överallt. Jag har minne av att det alltid är vid sista april som de kommer, stora som små, men det kryllar av dem! Det satt en liten rackare utanför dörren och klädrade på en glasdörr, usch. Jag hatar grodor.

Nej, nu ska jag gå och pilla ut linserna (jag är som fräslt, jag kan se!), och sedan krypa ner i min underbara säng!

God natt!


"mums"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0