Hej och hopp söndag!

hejsan!
hur har ni det idag? Bra hoppas jag :)
Själv kom jag nyligen hem från match (fick återigen inte spela på grud av diskvalificeringblablablabskit, men aja) och VI VANN! tjooohej! Låg under med 1-3 ett tag, men vi (eller de, hehe) tog igen om gick om. Känns så jäkla bra, yeey :)

Ber om ursäkt för kass och mindre intressant uppdatering i helgen, men jag har varken haft tid eller ork. Ni vet listan jag la upp för ngn dag sen med allt jag behöver göra.. ja, det har väl gått sådär med det, ajjabajjaerica! Men jag känner verkligen att jag inte orkar, och om jag ska vara ärlig så behöver inte jag göra skitbra arbeten av detta. Jag har fan poäng som räcker och blir över, så jag behöver inte plåga mig själv. Såklart ska jag göra allt och lämna in, men jag behöver inte få ångest om jag inte gör MVG-arbeten, hehe. Aja, det löser sig. Jag har iaf gjort 3 sidor på so:n och engelskan som ska in imron. Sen tar jag bara ämne för ämne, dag för dag.
Jag kan inte beskriva hur skänt det känns att detta är veckan då allt ska in, allt ska bil överstökat. Sen kan jag bara slappa och njuta av mina sista dagar i hålan, ska bli helt UNDERBART att lämna Själevadsskolan! Och sommarlov, jisses vad skönt. Jag ska verkligen ta vara på denna sommar. Varamed min underbara vänner, sola och bada, göra en massa busigt, och såklart jobba ihop lite peningar så jag kan leva livet :)
Puss på er, nu luktar det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0