Gårdagskvällen! / Lördag.

Gårdagen spenderades som sagt med favoritbrudarna. vi träffades på Mat Companiet vid sju och käkade så klart. Vi satt där i några timmar och snackade och skrattade, precis som det ska vara. Efter nio någon gång (tror jag) åkte vi vidare till Sara, där en smarrig kladdkaka väntade, själv var jag skitmätt från middagen, men hålla, vem kan motså en kladdkaka?!
Mer prat blev det under kvällen, och ja, det var nog det enda vi gjorde åt och pratade, hehe.

Vid tolv åkte jag hem (trött och seg)och de andra till Julia. Tack för kvällen alla, love u all!<3



Jullipulli och Cajjabajja!



Sara och jag.



Gott, lite för gott kanske...


Nu ska jag pilla in linserna och sedan åka in till stan. Måste bla köpa ett par svarta jeans och lite nya underkläder.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0