Fredag.

Jag går runt och tror att det är söndag, för det känns verkligen som så. Känns som om det var lördagskväll igår.. Men det är ju bra i och för sig, för nu har jag ju hela helgen kvar!

Gårdagen var i alla fall jättekul. Vi började hos Cajsa med middag och efterrätt och bara hade det bra. Sedan blev det utgång (vilket menas ut på byn när man är i min ålder, hehe) där vi träffade en massa folk, det var trevligt!
Kvällen, eller natten rättare sagt avslutades hemma hos Cajsa där jag har sovit i natt. Nu ska jag ta en dusch och sedan gå ut i det fina vädret :)

Hoppas att ni har haft en bra gårdagskvällmed, pusspuss!

(Kanske kan lägga ut lite bilder beroende på om jag kan få tag på några, själv fotade jag inget alls tyvär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0