Fredag.

Tjohej!
Hade egentligen inte tänkt blogga nu på eftermiddagen, men jag är som jag är så jag missade busse in till stan. Väntar nu på nästa som går om 15 min. Men inte är jag ledsen över det, nejrå, jag fick ju lite tid att blogga. Det gillar ni va? får hoppas det iaf..
Ska som sagt in på stan och kolla upp. Har lovat mig själv att hålla i kortet hårt och inte köpa en massa onödigt till mig själv, det är faktiskt inte därför jag ska in. Men jag vet hur det kommer sluta.. Ska köpa en present till broder som fyller 19 imorgon, samt en morsdagspresent till mammsen. För ni har väl inte glömt att det är morsdag på söndag?!
Och just, hon fyller år på måndag med, mamma alltså. Vet de sjutton vad jag ska köpa, inte till någon av dem.. Men något måste jag väl kunna hitta!

Skor ja! Det är faktsikt ngt jag behöver till mig själv, och prio ett är till skolavslutningen. Har tänkt mig ett par vita, men inte hittat några bra än. Det är det sämsta med vår lilla stad, utbudet. Om Scorett fanns här skulle jag vara räddad. Det är skobutik nr 1 för mig! Finns inget bättre..

Nej, nu ska jag göra mig klar så jag inte missar denna buss med, då skulle jag dränka mig själv.
Tjing!

Svar till Hanna:
Antalet besökare per dag varierar ganska mycket. Men mellan 10-20 brukar det vara. Inte många alltså, men jag hoppas på fler och är glad för att ha er som läsare! :)
Såg precis att jag hade 59 besök denna vecka hittills, inte så illa..
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0