Fräsch...-are.

Har pillat in linserna och sminkat mig lite, ser ut som en männsika igen nu. Jag har även hunnt trycka i mig lite glass, vilket jag ångarar lite nu.. Sitter och tittar på SATC the movie, för sjuttielfte gången. Men den är bra så bra :)

Och har jag gjort någon läxa? Ehh, nej. Bra jobbat.
Och vid fem ska jag bort, och kommer vara borta hela kvällen. Ska till Bollsta på match, får dock inte spela (lång historia), men ska med och stötta såklart :)
Ha en bra dag, pussipuss!

Update:
Fick just ett telefonsamtal från min tränare. Jag ska spela ikväll i alla fall, eller kanske. Så det är bara att packa väskan. Skit, har ju både fotbollskorna och benskydden i moliden. bajsa! Aja, jag får väl ta de gamla då, härda!

Kommentarer
Postat av: c

hoppas du får spela ändå ra & lycka till :D

2009-05-20 @ 15:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0