Vädergudarnas roliga lekar.

Helt otroligt. De senaste veckorna har värmen (eller ja, plusgraderna) befunnit sig här. Det har töat och töat, de större vägarna är sommartorra, eller ja, var.
Nu snöar det här, jag menar KRÄKSNÖAR! Ska det vara så? Tö och snö om vart annat?

Även fast jag gillar vintern, så längtar jag verkligen till sommarens ankomst. Jag vill inte gå runt i min feta vinterjacka mer (även fast jag älskar min fjällis), utan jag vill ha lätta klänningar, tunna koftor och underbara skor. Ja, sommar och sol helt enkelt!
Jag sitter och kollar runt efter en avslutningsklänning. Jag vet att det är tidigt, men jag tycker det är kul. Att hitta en underbar klänning och ett par killershoes. Ja, jag har dock inte hittat den än, men still hoping. Och det är väl lite därför det känns extra tungt med snö. Sommaren och skolans slut verkar såååå långt bort. Men jag klagar inte, egentligen. Jag tar var dag som den kommer, och var årstid har sin lilla charm. Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0