Tjollahopp och goddag tisdag!

Hej på er!
Har just kommit hem från skolan, eller för 15 min sen kanske.. Sitter i soffan och funderar på om jag ska gå ner och hitta mig ngt att äta, magen kurrar. Har träning ikväll, vid 7, så det blir nog middag snart med, om jag hittar ngn middagsmat dvs.
Det är första uteträningen på konstgräs för mig (fotboll), och det känns bra! Kul att komma igång med det som verkligen sporten går ut på, fotboll utomhus. Lite tråkigt, eller mycket tråkigt väder bara. Snöblandat regn och grått som bara den. Måste leta fram långkalsoner och vantar till träningen, men det ska nog inte vara några större problem.

Så, hur har er dag varit?
Min har varit okej. Bara okej. Blev trött så in i norden mitt påd dagen, trodde jag skulle somna. Men nu är jag piggare.

Ha en bra eftermiddag, xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0