Tisdag.

Halloj! Jag vet inte varför ja säger så, jag har gjort det hela dagen. Om någon sagt hej - har jag svarat Halloj! Det låter inte bra känner jag nu..
I alla fall så har dagen varit okej, inte lika lugnt som igår om man säger så, men det dög. Jag har börjat med mitt extraarbete i Literaturhistoria idag, det känns bra. Jag och Rebecka jobbar ihop med att skriva instuderingsfrågor till ca 100 sidor om "Odödliga författare". Allså frågor som senare kan användas av andra elev att plugga till. Det är ett hästjobb, det är det. Men jag tror att det kan bli riktigt bra om vi lyckas ro iland det.

Och övrigt då? jo, jag sitter och väntar på att klockan ska gå - jag vill äta middag. Har inte ätit mågot sen lunch, och det känns för nära inpå middagen att fika nu. Jag ska även iväg och träna vid 7, så jag vill äta i tid och slippa magont.

Ha en bra eftermiddag, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: stam kommentarorn

halloj ska man säga, det låter mer glatt och personligt!! :D höhö

2009-03-24 @ 21:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0