Söndag.

Hej på er!
Dagen har varit lugn och skön. Sov ut kanske lite För länge, vaknade 12.00. Slappade sedan ett tag och tittade på Life of Ryan, något som jag älskar. Åkte sedan iväg på träning vid 2, men kom hem efter 10 minuter ungefär, det blev ingen. Till och börja med var vi endast 4 stycken där, och vi kom inte heller in i hallen eftersomvi inte hade ngn nyckel. men men, jag gick ut och lekte med tvillingarna när jag kom hem. De hade byggt, eller i alla fall försökt, bygga ett hopp och hoppade sedan med en Snow trasher. Det gick väl sådär, men skoj var det ;)

Nu sitter jag och halvser på Wipout, det nya programet på kanal 5. Ganska kul tycker jag, men gud så ont det måste göra!
Imorgon drar skolan igång igen, suck. Nåja, det blir nog kul att träffa alla i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0