Lördag as in sova!

Borde det ha varit för min del, men nej nej. Jag vaknade halv 10 av att telefonen ringde - mamma svarade. Kunde i alla fall inte somna om så jag gick ner och åt frukost, läste tidningen och kollade på slalom.
Ska åka in till stan med mamma för att köpa en present till min kusin som fyller 5 på torsdag, jag som tycker att hon nyss var en bebis. Får väl se om Erica får sig något skojigt med när jag ändå är i farten, ett par skor skulle inte sitta helt fel...

Igår när jag kom hem la jag mig och läste lite. Började med en "klassiker" som jag måste läsa i samband med litterturhistoria som vi snart ska  påbörja i svenska, Gösta Berlings saga. Den är skriven av Selma Lagerlöf och är alltså skriven med "gammelspråk", alltså konstiga ord .. Men det går väl okej, fattar inte så mycket men jag har bara läst ca 30 sidor så.
Läste ett kapitel av den och hoppade sedan över till När jag hör din röst, den är sååå mkt bättre!

Nej, nu ska jag rota fram något att ha på mig - det känns som jeans. Ha en bra lördag, simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0