Hitt eller miss?

Haremsbyxan bli mer och mer populär. Denna typ är ofta i ett mjukt, slappt material och kan såklart variera mer eller mindre i utseende.
Vad säger ni om denna byxa? Hitt eller miss? Är det något ni kommer bära i vår?

Jag måste säga att jag är skeptisk. Jag tycker inte att det är särskillt snyggt, och är nog inget jag kommer köpa i första taget. Men man ska aldrig säga aldrig.
Jag kommer ihåg när jag såg stuprörsjeans första gången, det var på den tiden jag ville ha så "utsvängda" jeans som möjligt. Jag tyckte det var skitfult!, men idag skulle jag inte kunna leva utan dem..





Haremsbyxan. Här är Gina Tricots modell.
(måste bara tillägga att jag diggar skorna stenhårt!)

Kommentarer
Postat av: Martina

Svar: Hehe jo det vet jag. Syftade på när Hanna Hedlund sjöng den låten i Körslaget, vilket jag inte tyckte lät något vidare :P

2009-03-25 @ 17:57:11
URL: http://baloooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0