Hej bloggen!

Hur mår ni? Jag mår bra! Dagen har varit bra den med, rolig måste jag säga. Hade vanliga lektioner på morgonen, och gick sedan och spelade vid 10. Det känns faktiskt som om vi har läget under kontroll, och det är tur med tanke på att vi ska ha spelning den 24. (För er som inte vet så spelar jag i ett "band" på skoltid, numera kallat DENI)
På eftermiddagen var det dags för fotografering till avslutningskatalogen vi nior ska ha (spexkort), och alla var så snygga! Kan lägga in bilder på alla, orkar inte förklara :p

Ska snart gå och hitta mig någon mat, om jag nu kan ha så tur att hitta ngn dvs. Sen vid 7-tiden ska jag dra iväg på träning på skyttis, blir nog skoj :)

Ha det bra, puss!


(Till "you know who", well, I don´t know who, så snälla en ledtråd (a) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0