Godkväll lovers!

Har precis duschat efter ett pass Afro Power Dance på Step in. Det var första gången jag provade på det passet, och det var svårt kan jag lova, men kul och annorlunda! Till passet har man afrikansk-inspirerad musik, så som trummor i olika rytmer, och dansar i högt tempo. Eller det är inte dans heller egentligen, eller jo. Jag vet inte hur jag ska förklara, men det är en blandnig mellan dans och konditionsträning. Det var jätekul som dagt, men svårt så jag tror fler pass behövs. För er som vill komma igång med träningen men inte gillar styrketräning eller ren kondition, kan jag verkligen rekomendera detta!
Det känns lite konstigt att ropa och tjoa, men det är knasigt skoj :)

Ha en bra kväll, nu ska jag få något i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0