God morgon!

Eller god fömiddag.
Har precis klätt på mig, mjukisbyxor, linne och håret i en slarvig boll blir dagens look. Sitter och halvser på Let's dance, såg ju inte det i fredags. I alla fall så var gårdagen jättekul! Jag var hemma hos Sara med Cajsa, Bellan och Julia. Kvällen började med tacos (jag, sara och caj), sen Melo med Bellan och Julia med. En riktig tjejkväll men bordet smockat av glass, godis, chips, popcorn, dricka, bär osv..
Angående vinnaren så tycker jag det var okej, inte mer. Under kvällen hoppades jag ändå mest på EMD och Sarah Dawn Finer, hennes låt är riktigt mäktig! Men jag tror däremot att Marlenas låt kan ha chans i den stora finalen, men vi får se. Vi säger ju så varje år, (att Sverige kommer vinna hela skiten med denna låt) och de senaste åren har ju inte precis varit ngt att hänga i granen..

Nej, nu måste jag gå och röja upp på rummet, det ser förjävligt ut! Återkommer under dagen med lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0