god kväll.

Känner att det är plats för en tidig kväll ikväll. Ska gå och tvätta mig och kanske dra ihop några flätor tills imorn (alltså sova i över natten). Det blev ingen matte ikväll heller, utan ngt mycket bättre  - Gossip girl. Har sett lite mer än halv säsong 2, alltså avsnitten som går på tv nu. Jag har inte föjlt serien på tv, utan via datorn, därför håller jag på att hinna ikapp och om nu.
Jag funderar även på var sjutton jag ska ha på mig imorgon, något bekvämt men snyggt känner jag för.. Det är väl det minsta problemet man kan ha, men ändå.
Nej, nu ska jag besöka toaletten och sedan lägga mig och läsa. Både Gösta Berlings saga och När jag hör din röst tänkte jag hinna med, så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0