Fredag - dejt!

Äntligen fredag, igen! Gud så tiden går. Jag vet, detta tjatar jag om varje vecka, men det känns verkligen som om jag knappt hinner blinka.

Har just kommit ur duschen - efter en träning på Skyttis (fotboll). Att ha en träningstid på fredagar känns ju inte sådär superbra, men man får väl ta det man får när Örnsköldsvik bara har en konstgräsplan att erbjuda. Träningen gick i alla fall bra, det var skoj, faktiskt. På slutet spelade vi "match" mot Själevads-damerna (jag spelar numera i Moliden) i ca 15 min. Det var mest för skojskull, och det gick hyfsat tkr jag :)
Nu ska jag leta reda på börsen (plånboken som sörlänningarna säger), för att sedan åka i till "Själevads city" och Matcompaniet på dejt. Men faktiskt inte en dejt med en kille, en dejt med några tjejkompisar. Vi försöker göra så då och då, nu när alla har så mkt att stå i åt olika håll. Ska bli jättekul och jag är hungrig!

Ha en bra kväll alla, det tänker jag ha!



Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0