En timme av mörker.

Så, släckte ni? Det gjorde vi, hela huset faktiskt. Jag tycker sånt här är lite coolt, att hela världen (eller största delan av den iaf) kommer överens om att göra något för miljön, tillsammans. Det är ju en så enkel grej att göra, för vem behöver alla lampor tända denna specifika timme? Det går väl bra att sitta och mysa framför tv:n ändå. Okej, det bästa vore ju kanske att släcka allt som har med elektronik att göra, men vi lever faktiskt på 2000-talet, så det vore kanske lite mkt att kräva..

Vad tyckte ni om Robinson då? Jag tycker det är ganska bra, tråkigt med reklamerna bara, det var fördelaen med att det gick på ettan, inga reklamavbrott. Sen tycker jag att det var synd att Beatrice åkte ut, det skulle ha varit Christian! Han gick runt och försökte bilda pakt (vilket antageligen lyckades), och det var troligen för att han själv var rädd att åka. Nej, hillade han inte alls. Så osocial och nonchalant.

Nej, nu ska jag lägga mig i sägen och titta om det går något annat roligt som kan underhålla mig. Och just, inatt ställs tiden om till sommartid, så vi "tappar" en timme. Gäller att gå och lägga sig en timme tidigare än vanligt, så jag inte vakar vid 12 och kommer på att klockan är ett, och hela dagen har gått.



Nightinight!

Kommentarer
Postat av: you know who

halloj snyggingen där. länge sen vi syns känns de som . puss

2009-03-29 @ 00:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0