Varför i hela friden är jag vaken?

-Jag är skittrött
-Jag ska upp till skolan imorgon som vanligt
-Jag har inget särskillt för mig

Ja, man kan tycka att jag har bra anledninar till att gå och lägga mig, men det tycker tydligen inte jag.. Jag bara sitter här på sängen och undrar hur och när jags ka orka mig in på toaletten och bortsa tänderna, pilla ur linserna och tvätta mig. Jag ska sova, snart....

Matchen gick ganska bra, eller bra och bra, vi förlorade med 0-1. BAJS! Jag tycker vi spelade bra, och det var långt ifrån rättvist. Tror de petade in det avgörande målet med bara några minuter kvar, surt! Jag är ganska nöjd med mig egen insats, det var till och från. Ibland fick jag till det riktigt bra, men det hände att jag gick bort mig totalt med, så det jämnade ut sig..

Något annat som inte var bra, var att jag tydligen (jag märkte det inte) bröt min ena stortånagel i två delar, mums! Den "sprack" nästan längst in mot nagelbandet, så det känns som om den ska lossna. Inte kul för blivande sommarfötter i vackra skor, nejnej.

Okej, Erica ska sova nu. Varför skriver jag om mig själv som terdje person ibland? Ingen aning...

God natt lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0