Torsdag.

Jag är så glad. Så glad!
Idag är det torsdag, träningen blev inställd eftrsom många inte kunde komma, så jag är helt ledig ikväll. Har nu bestämmt mig hur jag ska ha håret, sminket och så, resultatet får ni se i helgen, är tveksam till att hinna blogga under morgondagen.
Detta är mitt schema:
10.00 - Avslutning för mig och mina klasskamrater (och övriga på högstadiet, hehe) i kyran.
12.15(?) - Bror springer ut med mössan på huvudet
Mottagning för honom här hemma, alltså med släkt och vänner.
ca 19/20.00 - Party! (typ)

Ja, som sagt. Jag är bara så himla glad. Imorgon går jag ut nian. Jag har klarat dessa år, och är nöjd med det jag presterat.
Ska snart ta en dusch, fixa naglarna och sedan ladda inför morgondagen! JIHOOOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0