Upprepning.

Barnpassningen idag gick alla tiders.
Åkte dit innan 11 med moppen, ganske tråkigt väder men jag stoppade iPoden i öronen och tänkte på annat. Egentligen vet jag inte hur pass smart det är att lyssna på musik medans man kör, men hey, någon tröst måste man väl få för en moppe som går mellan 50 och 60? Käkade lunch med flikorna och min morbror när jag kom, och sen åkte han till jobbet. Vi lekte hela dagen, vilket tig på mina krafter, är rätt trött nu. Men kul var det, älskar de trollen! :)

Kom hem vid 6, och sen dess har jag bara "chillat", och nyss ätit glass och kollar nu på Mean girls. Ungefär samma kväll som igår alltså, ganska skönt ändå.

Ha en bra kväll, hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0