Torsdag.

God eftermiddag!
Sitter här och gömmer mig för Religionsboken som stirrar på mig, usch. Ska lämna in ett litet arbte imorn, läsårets sista! Ska bli helt obeskrivligt underbart att få renska skåpet nästa vecka och lämna in alla idiotiska böcker.
Dagen har varit helt ok, film hela förmiddagen. Den var dock skitkass, och på franska dessutom. Fattade aldrig poängen, men det var ganska soft ändå, förutom att det var renarama istiden i klassrummet, brrr!
Efter lunch hade vi HLR på idrotten (hjärt-lungräddning), där vi fick lära oss just det. Vi hade dockor att öva på, ganska komiskt var det iaf. haha.

När jag kom hem från skolan gick jag raka vägen in i frysen och letade efter ngt onyttigt. Jag ville tröstäta över min onda tå som gjort mig skolös i vår skitiga skolan hela dagen, så två bitar morotskaka blev det. Inte helt fel, hehe.
Har träning idag, vet dock inte hur mkt springade det blir för mig och min onda tå, är superrädd för att jags ka fortsätta at ha ont länge, vet ju att anglar inte brukar läka...

Så, hoppas ni har det bra, och inte onte här och där som ja..
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0