Tisdag.

God förmiddag!

Hur har ni det idag denna underbara sommarlovsdag? Eller nja, underbar och underbar, vädret är inte kul med blåst och lite regn då och då, och själv har jag ingen aning om vad jag ska göra idag. Har funderat både en och två gånger på att åka in till stan, men nja, min ekonimi håller inte för det just nu. hehe. Nämen, så illa är det inte.

Ställde väckaren på kvart i tio i morse, hatar att sova bort lediga dagar. Alltså helt vanliga dagar, får sån ångst när jag vakanar vid tolv, kan sova hur länge som helst om jag inte störs..
Klev upp, käkade frukost framför tv:n och tog sedan en dusch. Kände att jag behövde fräscha till mig, så har jag hoppat i en body och ett par jeans, sminkat mig så ansiktet av ett spoke förvandlades till något som kan kallas männsika, och fönat håret.
Sitter och pratar med Sara på msn, annars så är det hellugnt.
Nej fan, måste sätta på musik, blir galen av hur tyst det är här!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0