Tisdag.

Hej gulltoppar!

Har precis kommit hem från stan, innan det var jag hos frissan och innan det hos vår lärare där vi som sagt tillbringat dagen (jag och klassen)
Vaknade vid halv nio, låg och degade i sägen och tog sedan en dusch. Hade ganksa god tid på mig, ovanligt som det är. Åkte vid halv tio ungefär. Så ja, vi har varit hos Katrin hela dagen och bara umgåtts. Vi käkade skitgod mat, grillat kött och potatisgratäng, mycket bättre än skolans uppvärmda bajsmat! Vi gick även en tipsslinga, och fina priser utlovades! Vem vann då? Jag såklart! hihi. Och första pris var ... *trumvirvel* - en påse morötter! Aldrig fel, hmm...
Sen var det dagsför efterrätt och glass med rabarberkaka, underbart. Åkte sedan vid två vidare till frisören, som ligger på samma gata fasst längre upp, så det var perfekt. Klippte bort lite och klippte ur och upp. Ville bara ha en lten uppfräschning, så jag är nöjd.

Från frsören åkte jag in till stan, där jag träffade Isabell. Vi gick och solade, måste ju få lite färg såhär innan avslutingen. Egentlgen får jag inte sola, och är faktiskt lite skeptisk själv, men några gånger kan väl inte skada, right?  De har ett nytt "ståsolarium" där, så det testade vi. Känner mig redan mycket brunare, men jag kan inbilla mig säklart, hehe.

Dagen i bilder:


Klassen myste hela dagen. Vill inte splittas! Varför har man som bäst sammanhålling och som mest  kul nu på slutet?!


Lärarna fixade en massa till våra hungriga magar.


Klassens tuffingar chillade i skuggan, heh.


..Och de rastlösa spela fotboll, kubb, eller något annat hurtigt.


(Vrid huvet, hehe)
Sola,sola,sola. Lite klaustrofobiskt men det känndes verkligen som att det tog, mumma!


Mycket mer än så har jag inte för mig idag. Har ni haft det bra idag?
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0