Onsdag.

Hej och en massa hopp!
Hur har ni det idag? Jag har det super, tro det eller ej ;)
Dagen har varit minst sagt slapp, men "lekdag", vilket betyder att vi var lediga från skolan. Istället åkte vi in till stan vid halv 10 imorse, spelade minigolf, lunchade på Max och sedan avslutade dagen med Lazerdoom(stavning?) vid 1. Kom hem redan kl 2, och då hann vi en sväng på stan med. Effektiv men otroligt lugn dag, det gillas!

Nu ska jag ladda med pasta och sedan dra iväg på macth! Första matchen i 4:an jag får spela utan att bryta mot reglerna, så det är som min seriepremiär :) TAGGA!


Tycker att passar det med min porträttbild från hemsidan (lagets),jag ser lite ut som en man.. haha!  xoxo!

Kommentarer
Postat av: c

den är sööt!! :D

2009-06-03 @ 16:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0