Måndag.

Vilken ärlig dag! Håller ni inte med?
I och för sig vaknade jag trött som ett as vid halv åtta, av att hela familjen levde om på nedervåningen. Jag orkade inte ta mig ur sängen utan bestämmde mig för att vänta tills de åkt. Jag hann det jag skulle i alla fall, så det var lugnt. Hann till och med äta frukost, vilket har blivit ovanligt på senaste tiden.
Hade spanska och engelska på förmiddagen, och båda lektionerna bestod av att lämna tillbaka böcker och tömma mappar, känndes  lite som om jag tömmde mig  hjärna, skönt! No -timmen innan lunch blev inställd, så jag och Julia åkte hem och slappade ett tag, åt mat och kollade lite på tv. Tillbaka i skolan hade vi bild, där vi fick veta betyg, få tillbaka bilder osv, det blev vg i alla fall. Hade inte förväntat mig annat, så det känns bra :)
Och som avslut på dagen hade vi svenska och sen möte med skol-if. På svenskan fick vi återigen tillbaka saker, bla ett arbte vi gjorde i 7:an, "Boken om mig". Inte klokt vad tiden går!
På mötet berättade de bara om vad som hänt under året, och vi fick glass som vanligt.

Ja, så nu är jag hemma, och laddar inför träningen, typ.. hehe.
Imorgon ska vi ha "klassens dag" hos en av våra lärare hela dagen, och sen ska jag även klippa mig. Det blir nog super, älskar sista veckorna i skolan! (okej, inte lika mkt som sommarlovet, men ni fattar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0