Lördag

Hej vänner!
Hur har ni det idag? Superbra får jag hoppas, själv har jag det bra iaf :)

Dagen började med att jag vakande av det rang (ringde), det var mormor. De är i Piteå på stugan (i stugan), där de tillbringar hela sommaren, om inte mer. Hon ville prata med mamma i alla fall, vilket info för er känner jag.. hm..
Käkade frulle, frågade mamma om hon kunde följa mig på stan en sväng. Vi kom sedan på att det var Nationaldagen idag, det har ni väl integlömt?!, men som tur var en hel del butiker öppna ändå. Så det blev ett par timmar i diverse affärer, och jag lyckades för en gångs skull utträtta det jag skulle, mycket skönt.
Så nu har jag hela looken klart till skolavslutningen å brors stundent klart på fredag, skitnöjd! Köpte ett par skor å en bh, det var det som behövdes. Hur allt ser ut får ni se då, när jag har allt på mig :)

Ska baka en chokladtårta som vi ska kalasa på till EM-matchen ikväll, det blir braa det :)

Ha en bra eftermiddag, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0