God natt!

Har just tvättat mig, borstat tänderna och satt på mig min "Mega ös, Anja Pärson-sovt-shirt".

Såg en stund på EM-kvalmatchen, fikade och åkte sedan till Cajsa, där sara också var. Det blev några timmars prat om allt och ingenting, som vanligt. Men det är bra det, underbart med andra ord :) Har inte så mycket mer att berätta ikväll, utan måste få lite sömn nu. Match inorgon, borta i Långsele. TAGGA!

Kvällen i bilder:


Jag tog fram mina inte helt tokiga bakkunskaper och fixade fika till familyn.


Spenderade min kväll med de bästa brudarna.


Och jag kunde som vanligt inte låta bli Cajsas hår, och provade att göra den berömda "rosettfrillan". Var inte så himla noga, men det var kul att testa. Och nej, det är inte löshår. Det är Cajjans äkta, fina och tjocka hår...

God natt, dröm sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0