Fredag

Nu är det helg igen, wohooo! Något som känns extra bra är att skolan i princip är slut, alla arbeten inlämnade och jag behövde inte ta hem någonting som skulle göras, denna helg kommer bli en helt fri helg alltså. Känns superskönt!

Dagen böjade med att mamma kom in,
-Erica, har du försovit dig?
-Vad är klockan?
-Halv 8.
-Nej (jo det hade jag)
-Okej, nu far jag.
-Hejhej.......

Hade stängt av väckaren som vanligt, men det var ingen nöd på mig. Gjorde det jag skulle ändå, utom att äta frukost då, vilket inte är bra. När jag kom till skolan gick jag direkt till elevrådsmötet, årets sista. Vi firade detta med tårta, det är väl en bra frukost!?
Det var i princip det ända vi gjorde på mötet, fikade, och tittade på poliserna utanför fönstret som inte har ngt bättre för sig än att patrullera utanför skolan och haffa mopedister. Och ja, idag slog civilpolisen till, samt en mc-polis, att haffa Philip. Moppen tog de med sig och jag antar att en fet bot kommer såsmåningom. Synd för honom, stackarn. Tårtan satt bra i alla fall, lite för bra kl halv 9 kanske...

Nu funderar jag på att åka på stan, men vet inte om jag orkar. Vi hade livräddnig i vatten nu sista timmen, så jag luktar klor, har inget smik och är allmänt trött. Vädret är tråkigt det med, så kanske far in senare i helgen ist..

Aja, ha en bra fredag, tittat in senare!


Jag gjorde som Pippi och åt tårta till fruksot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0