Ciao!

Har tagit plats i soffan framför "Two and a hlf men", i väntan på Project runway finalen. Kan faktiskt se den (som börjar kl 10) utan dåligt samvete eftersom vi har sovmorgon imorgon, gudomligt skönt! Jag  är alltså inte alls någon morgonmännsika, hatar faktiskt att prata alla på morgnarna. Klassen och jag ska kl 10.00 infinna oss hos vår lärare, där vi ska tillbringa hela dagen. Tanken är bara att vi ska vara tillsammas nu på slutet och äta, leka och bara umgås. Jag tycker det ska bli kul, har lite ångest över att vi snart ska splittras, för hur mycket jag än dampat lös på vissa, så är de mina klasskamrater liksom, de ska finnas där och reta skiten ur mig!
Ska sedan vidare till frisören (som är på samma gata i princip), och sedan dra in till stan en sväng. Det bir primaballerina det!

Nu ska jag kolla runt här på internet ett tag och sedan rikta alla blickar mot modets hårda kamp!
Puss och massor av godnattkramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0