Torsdag - Bra dag!

Hej på er!
Idag är den 29, vilket betyder kalas. Det är idag min tur att fylla sexton, vilket är superroligt men kvällen börjar lida mot sitt slut. Dagen har varit super, skolan gick undan som ett jihu, och sen tog jag bussen hem (Jag tycker att jag får unna mig sånt på min dag). Vid 6tiden som släkten med paket (jippie) och vi bjöd på mat och fika. Fick massor av super fina presenter, så tack alla!
Detta har jag fått i dtora drag:
*skullcandy hörlurar (rosa)
*Naglar (fejk som jag kanske sparar till sommaren)
*Presenkort
*Almanacka
*dagboksalmanacka
*Vänner (dock två av samma säsong)
*bok nr två och tre av Twilight-serien (Fick även dem i dubbel upplaga, vilket visar att det var ett stort misstag att skicka ut samma önskelista till alla)
*"Spakit"
*Kläder (två fina toppar/tunikor)
*Lite prydnadssaker till rummet

När jag kom hem väntade även en liten överraskning i brevlådan :D Det var ett tjockt kuvert innehållande choklad och ett fint (riktigt utskrivet) foto på Robin (Bengtsson), från Cajsa som nu befinner sig i Thailand. Måste bara påpeka ett litet misstag i hennes underbara brev: Cajsa, du skrev att jag fyller 15, det är inte riktigt sant va? :p
Mensånt händer, I´ll forgive you!
Tack för presenten (även om den "riktiga" kommer imron), du vet verkligen vad jag vill ha! :D<33333333

Så imorgon kväll kommer mina girls hit på fika och annat trevligt! Det ser jag fram emot :)

Så, nu är min födelsedag snart slut, den har varit superbra, Tack alla!

Puss och hoppas att ni haft en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0