Shouldn´t have...

...har ont i magen. Har ätit lite för mycket godis kanske, men vafan, det är ju fredag. Sitter och spelar Tears in heaven (eller försöker i alla fall), det är skoj :) Har nyss sett Lets dance med mammsen. Det är faktiskt helt okej, lite långdraget med fyra reklampauser bara, blev så himla less så jag var tvungen att gå innan sita paret hade dansat. Måste säga att jag tycker att Laila är klart bäst, det ser så naturligt ut. Och dessutom tycekr jag att det är coolt att hon har så vågade kläder, fast hon börjar bli lite älre, om man nu får säga så.. Men jag tycker att det är helt rätt, för varför ska man inte få visa upp sin kropp om man är nöjd med den?
Nej, säger bara: Go Laila!

Nyheterna börjar nu, såg det tidigare med. Det har varit ett kniv dåd i Belgien, på ett DAGIS! En man som inte sägs ha någon koppling till förskolan, sprang in på ett dagis och knivhögg flera barn, vilka av två avliit. Det är ju helt Fruktansvärt. Tänk att lämna av sitt barn på dagis, där de ska vara säkra och leka och ha kul. Tänk att som förälder få ett samtal om att ens 1.5-åriga dotter/son ligger på sjukhus, eller ännu värre, har avlidit. Det är så hemskt att man inte ens kan föreställa sig det..
Man får ju bara hoppas att det är något allvarligt fel på honom, för hans egen del. Jag menar, en helt frisk preson kan det ju inte vara. Sånna människor förtjänar inte livet..

Nej, nu har jag ont i ryggen. Ska sätta mig lite bekvämare och klinka lite mer :)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0